Vi søker bedriftssykepleier/HMS-rådgiver i 80-100% stilling

Viken Bedriftshelsetjeneste er et non-profit samvirkeforetak. Vi jobber for at våre medlemmer(kunder) skal få effektive og tilpassede tjenester på et høyt faglig nivå. Vi betjener mange typer virksomheter/bedrifter innen både privat og offentlig sektor. Vi har over 300 medlemmer. Du vil jobbe i et tverrfaglig team med i alt 8 dedikerte medarbeidere som engasjerer seg på tvers av fag innen arbeidshelse/arbeidsmedisin herunder fysisk, kjemisk, biologisk, psykososialt og organisatorisk arbeidsmiljø.

Hovedoppgave
Som bedriftssykepleier vil dine oppgaver være rettet mot forebyggende arbeidsmiljøarbeid som kartlegging, rådgivning og undervisning. En av hovedoppgavene vil være å gjennomføre helseundersøkelser hos våre kunder, og å ha ansvar for en bedriftsportefølje.

Kvalifikasjonskrav
Viken BHT søker etter kvalifisert og motivert bedriftssykepleier som vil arbeide for et trygt og godt arbeidsmiljø gjennom forebyggende arbeid hos våre medlemmer.
-Norsk autorisasjon som offentlig godkjent sykepleier
-Minimum 2-3 års tilleggsutdannelse ved universitet-/høgskole (enkeltemner/BA/master) innen forebyggende og helsefremmende fag, og/eller 3 år relevant   tjenesteerfaring for stillingen
-Ønskelig med førstehjelpskompetanse
-Erfaring med forebyggende arbeid/arbeidsmiljøarbeid
-Førerkort for personbil og disponere egen bil

Den som tilsettes må forplikte seg til relevant kompetanseheving iht krav til godkjent bedriftshelsetjeneste.
Personlige egenskaper som god muntlig og skriftlig fremstillingsevne og gode samarbeidsevner vil bli vektlagt. Det forventes at du er trygg på å gå inn i utfordrende og kompliserte prosesser. Du bør være strukturert og ha god gjennomføringsevne.
Det må påregnes reisevirksomhet, hovedsakelig innen fylket. Det må også påregnes noe arbeidstid på ettermiddag og kveld. Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

Vi tilbyr
-Et spennende og utfordrende arbeid i et trivelig og hektisk miljø
-Gode arbeidsforhold, utviklingsmuligheter, flexi-tid og et godt arbeidsmiljø
-Konkurransedyktige betingelser og gode personalordninger
-Nytenking og fremadrettet fokus på arbeidsmiljøfeltet

Søknadsfrist: 5. april 2018
Spørsmål rettes til: Anne Gjertrud Fugletveit, tlf.: 459 68 783, epost: agf@vikenbht.no

Søknad m/CV sendes: post@vikenbht.no eller til Viken Bedriftshelsetjeneste, Wirgenes vei 9, 3157 Barkåker